joi, 28 august 2014

DUMITRU PREDA - Bătrânul

Presupusul "Bătrân de la București": Bercea a spus că are ÎNREGISTRĂRI cu TRAIAN BĂSESCU

Postat la: 04.08.2014 - 10:06 | Scris de: Cătălin Nae
0
Presupusul "Bătrân de la București": Bercea  a spus că are ÎNREGISTRĂRI cu TRAIAN BĂSESCU
DUMITRU PREDA, cel despre care s-a spus că ar fi "Bătrânul de la București", a declarat că Bercea Mondial se lăuda în închisoare că are înregistrări și cu președintele TRAIAN BĂSESCU.
"Acest Sandu Anghel, încă din anul 2011 se ducea la un domn din conducerea penitenciarului şi îi spunea că are casete cu Traian Băsescu. Subliniez, din 2011", a spus Dumitru Preda la România TV.
Când Bercea Mondial a aflat că Dumitru Preda îl cunoaşte pe Traian Băsescu, a început să facă presiuni asupra acestuia. "Mă ruga să îi trimit un fel de avertisment domnului preşedinte. Eu nu l-am luat în considerare, dar am vorbit cu unul dintre consilierii lui Traian Băsescu şi mi-a spus că sunt nebun (...) Bercea spunea că dacă Băsescu nu îl pune în libertate cât de curând va face nişte dezvăluiri. Că are filmări şi cu Traian Băsescu", a mai spus Preda.
După ce acesta a fost eliberat din închisoare, Bercea a insistat ca el să se întâlnească și cu Florin Anghel. Dumitru Preda a afirmat însă că nu a luat niciun ban de la familia Anghel. 

PUTETI CITI SI...
DE ACELASI AUTOR...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu