joi, 14 august 2014

Liliana Lacatusu


Citesc pe fb aproape in fiecare zi articole de tipul,noi romanii suntem urmasii dacìlor,noi romanii suntem urmasii lui Stefan cel Mare,a lui Horia si citind asa ma intrebam oare ce vor scrie sì spune urmasìi nostri despre noi .Imi imaginez ca sunt o stafie sì asist la o lectie de ìstorie peste o suta de ani ,intr-o clasa cu elevi frumosi si isteti,cu un dascal pe masura ,ei ne studiaza pe noi ceì de astazi,oare ce vor spune?Sigur vor spune stramosii nostri erau buni la informatica si se certau de mama focului pe canalele de socialìzare si imi imaginez un elev mai istet care intreaba:-Domnule profesor,dar de ce se certau,ce idealuri,ce necazuri ai framanta?La care pròfesorul va raspunde:-Ba,nimenì nu a inteles pana acum.Dar doua lucruri bune le lasam urmasilor,vor avea putin de studìat la istorie si vor consuma putina hartie .Dar cand vor studìa eroii?Eroi au fost printre noi ,in primul ,in al doilea razboi mondial si nu demult in 89.Durerea va fi cand urmasii nostri vor intreba,de ce s-au jerfit ei?

  • Ţie, lui Lili Craciun, lui Virgil Iordache şi altor 13 vă place asta.
  • Virgil Iordache Foarte frumos, este un adevar pe care multi se fac ca nu-l vad!
    3 ore · Îmi place · 2
  • Aura Sandu Draga Liliana , vor spune despre noi ca nu am avut coloana vertebrala si ne-am batut joc de viitorul lor , asta vor spune urmasii nostri , in Bucuresti este un cimitir cu trupurile tinerilor cazuti in '89 , adevarul poate nu il vom sti nici noi si nici...Vezi mai mult
    1 oră · Îmi place · 1
  • Liliana Lacatusu Aura,ai dreptate.Eu detest falsitatea si ma detest si pe mine cand falsitatea ma mai cuprinde,cred ca 90% din populatiea Romaniei in 89 a fost bucuroasa cand Ceausescu a cazut si toti ne identificam cu eroii cazuti in Piata Universitatii,ei nu stiau de lovitura de stat,de tradari ,au iesit cu mainile goale si sigur nu isi imaginau ce va urma.Daca Romania dupa 89 ar fi avut un alt traseu si ar fi ales strada justa iti garantèz ca toti am fi frati ,rude,cumatri cu cei morti acolo,dar sunt multi care in loc sa continue lupta lor ai acuza.Oamenii buni si inocenti,puri isi dau viata sa va fie clar,javrele raman pentru a se inmulti si de multe ori devin exemple .
  • Horia Grancea Eu cred ca vor invata ca dupa al doilea razboi marile puteri au imartit Europa la taraba de la Yalta si noi a trebuit sa devenim comunisti desi nu asta am dorit vreodata. Dupa ce ne-am obisnuit cat de cat cu acest sistem mai marii lumii au considerat ca trebuie schimbat iar ... au intrat in joc savante inginerii financiare si geopolitice care au anihilat tot efortul de construire a unei economii nationale. Iar dezbinare care spui tu ca nu ii se va gasi cauza ... este foarte clara si evidenta ! Dezbina si cucereste a fost o tehnica veche dar inca valabila... acum dezbinarea se face prin manipularea media iar cucerirea prin savante inginerii financiare. 
    Daca va fii sa fie asa cum spui tu ... ca cei din viitor sa nu inteleaga cauzele dezbinarii noastre inseamna ca maneva anihilarii noastre ca popor va reusi 100% si cei care au infaptuit-o vor fi inca la conducere iar urmele crimei, sterse definitiv din istorie.
    2 minute · Îmi place · 1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu