luni, 22 septembrie 2014

Turcescu B1 TV

  • Nu sunt niște așa-zise documente. Eu le-am pus astăzi pe blogul personal. E o mărturisire publică. În ceea ce privește documentele, sunt dispus, oricând voi fi chemat de judecători, să spun adevărul despre ceea ce știu eu despre aceste lucruri.
  • Nu sunt postate de altcineva. Sunt lucruri pe care mi le asum: eu le-am urcat pe blog, eu am scris lucrurile acelea. Sunt documente reale
  • Anunț un singur lucru care e foarte important pentru mine: nu am trăit o eliberare mai mare, o sărbătoare mai mare, nu am auzit lucruri mai frumoase în sufletul meu decât astăzi după ce m-am eliberat de povara asta.
  • Mi-am dat seama că e necinstit față de Dumnezeu, de mine, de familia mea, de voi toți, e necinstit, nu pot să vă mai mint, trebuie să spun, să mărturisesc, indiferent ce m-ar consta asta.
  • Din momentul în care m-am decis să public aceste documente. Mi le asum. 
  • Astăzi sunt împăcat, am o stare de fericire, de bucurie. Am scris acolo că cer iertare. le cer iertare tuturor celor care această povară a mea îi încurcă. Le spun să mă judece drept, dar dacă le-am greșit, le cer iertare
  • Nu de la voi aștept judecata, iar eu mă supun judecății celor în masura să judece drept.
  • Le cer iertare celor pe care această decizie a mea, îi încurcă. Până când un judecător nu va spune dacă am greșit sau nu, nu voi mai ieși public
  • Vă doresc să trăiți momentul acesta de eliberare, ca să faceți meseria în mod onest. Muream în interior.
  • Eram fariseu. Nu există rețete pentru a sta drept în fata lui Dumnezeu
  • Acum am spus pentru că așa a vrut Dumnezeu
  • Țineți cont de un lucru: există o rânduială în toate, o rânduială care trebuie ținută. În momentul în care sufletul ți se umple de bălării, simți nevoia să spui tot 
  • Sfârșitul nu este aici. Fiecare are un lucru de spus
  • Nu voi da explicații publicului. Nu acum. Toate explicațiile care trebuie date, toate documentele care vor fi cerute le voi aduce în fața judecătorilor. Vreau să am un judecător drept. Dacă va considera că va trebui să mor, voi muri, iar dacă va considera că trebuie să trăiesc, voi trăi
  • Eu sunt ziarist.. Eu mă căiesc pentru că adeseori am prigonit pe unii sau am blamat pe alții. Un jurnalist trebuie să  își respecte menirea: aceea de a prezenta faptele așa cum sunt, nu așa cum crede el că sunt
  • Am trecut prin clipe chinuitoare. Muream pe interior, mă uscam pe interior. Nu mai puteam să vin aici, seară de seară, la B1 TV și să vorbesc despre ofițerul acoperit care candidează la prezidențiale.
  • Eram fariseu, eram un nimeni, eram un om care mințea. De aceea, am decis să mă eliberez. A fost un moment chinuitor pentru mine până să mă eliberez
  • Asta vreau să fac, să fiu drept, să nu mai calc strâmb
  • Sunt convins că avem cu toții drumul nostru. Raiul, Iadul, toate sunt aici
  • De azi nu mai sunt lider de opinie.
  • Nu vă dau vouă explicațiile date, toate documentele care îmi vor fi cerute, toate cele care îmi vor fi cerute pentru a lămuri 
  • Judecătorul este singurul care știe dacă legile încălcate.
  • Nu vă dau nicio explicaţie. Toate documentele le voi aduce în faţa judecătorilor ca să se facă lumină. Trebuie să se ajungă la un proces. De un singur lucru mă rog la Dumnezeu acum: să am un judecător drept
  • Numai Dumnezeu știe cine este Robert Turcescu. Iar în această speță, numai judeătorii știu, și cu siguranță știu, cine este Robert Turcescu. Eu mă pun în momentul de față la dispoziția unui judecător
  • E foarte simplu, uitați-vă la voi în interior și dacă sunt lucruri care vă chinuie, care vă fac să nu fiți drepți
  • Oamenii să aibă răbdare și să ceară un proces, sunt dispus să înceapă mâine, cu cât mai repede, cu atât mai bine
  • Voi spune absolut tot, vor răspunde cu maximă deschidere, e singurului care poate da un verdict. Nu îmi cereți mie să mă declar vinovat sau nevinovat
  • Vă doresc și vouă să aveți tăria de a vă uita în sufletul vostru și de a judeca drept. Mă încred cu tărie, cu maximă tărie, în judecători.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu