luni, 5 ianuarie 2015

Despre extraterestrii

Petrisor Pufu
3 Ianuarie la 12:30



Frumoasa verde: Civilizații extraterestre au vizitat și vizitează Pământul + documentar (RO)
Exopolitica se bazează pe dovada extinsă că civilizaţii extraterestre vizitează Pământul şi că această dovadă este sistematic muşamalizată, atât de agenţiile...
FRUMOASAVERDE.BLOGSPOT.COM

Nu-mi mai place · · Distribuie


Văzută de 29




Dimakos Florin Sunt documente desecretizate de CIA in care se mentioneaza ca aparitiile mistrioare de OZN-uri de pe cerul SUA nu erau decat monitorizari ale Pamantului de catre noile tehnologii dezvoltate de catre armata si care erau in faza de testare la acea data( undeva in perioada interbelica si pana dupa al doilea razboi mondial).Si mai mult de atat, exista undeva prin SUA: Alaska si Area 51, cele mai mare statii de receptie a semnalelor extraterestre, si pana acum nu au detectat nimic.
3 Ianuarie la 17:24 · Editat · Îmi place


Horia Grancea Transmisiile noastre electromagnetice sunt poate la fel de primitive ca rotocoalele de fum ale sălbăticilor. Așa ca ăsta nu e un criteriu .
3 Ianuarie la 19:01 · Îmi place · 1


Dimakos Florin Ei spun de statii de receptie, nu de transmisii. Ideea e de captarea a semnalelor venite din partea "lor" pentru a ne convinge ca ei exista undeva acolo. Dar, pana acum cica niciun semnal.
3 Ianuarie la 19:05 · Îmi place


Horia Grancea of ...nu ne intelegem ... degeaba incercam noi sa captam unde radio daca civilizatiile avansate au gasit alte mijloace de comunicare mai eficiente si mai rapide !
3 Ianuarie la 23:25 · Îmi place · 2


Dimakos Florin Eu nu cred in teoria extraterestrilor din mai multe motive.
23 ore · Îmi place


Horia Grancea Mie mi se pare o ipoteza acceptabila.
22 ore · Editat · Îmi place




Horia Grancea Citeam postarea asta despre conspirația care ascunde dovezile despre extratereștri si ma gândeam la un banc din copilărie ...
- stii de ce are elefantul ochii roșii ?
-nu...
- ca sa se ascundă in cireș !!!
- dar ai văzut vreodată elefant in cireș ?
-nu ...
- vezi ce bine se ascunde !
Ce legătură are bancul cu dovezile despre extratereștri ?
pentru ca el se bazează pe un viciu de logica...
Lipsa dovezilor nu poate fi o dovada in sine... nici măcar nu poate dovedi ca exista o conspirație care ascunde dovezi ... fie despre extratereștri fie schelete de uriași fie adevărata istorie a lumii...
Dar dacă nu e bine sa credem ceva in lipsa dovezilor, nimic nu ne poate împiedica sa construim ipoteze si sa așteptăm dovezile care sa le confirme ...sau nu.
11 ore · Editat · Îmi place · 1


Petrisor Pufu Dimakos.......daca tu nu i-ai vazut,nu inseamna ,ca nu exista......extraterestrii lucreaza abstract.....la nivelul lor de constiinta si de tehnologie,la ce te astepti,sa coboare cu bratele deschise?!Uite eu i-am vazut si mai erau si alti martori......circula cu aproape viteza luminii,nici nu le trebuie mai mult,deoarece,incepand cu o anumita viteza,spatiul si tmpul se comprima,formadu-se o gaura de vierme,care te arunca in alt colt al universului....nu vreu sa te conving,dar trebuie sa iei in calcul,orice varianta!
11 ore · Nu-mi mai place · 1


Cacoveanu Claudiu Poate fi compatibila, teoretic, ideea existentei lui D-zeu, sau ma rog, al unei Creator sau ceasornicar, dupa acceptiunea kantiana a ideii de divinitate, cu aceea a existentei extraterestriilor?
11 ore · Îmi place · 1



Horia Grancea Citeam o ipoteza care are o oarecare logica
Se spunea ca aparitia vietii si a omului se datorează intervenției unei aliante de societati extraterestre care urmau un plan de extindere a vietii si civilizatiei. Numai ca in cadrul acestei aliante a aparut un conflict o parte considerau progresul tehnologic doar un instrument al dezvoltarii spirituale, iar partea adversa ignora progresul spiritual si lua in calcul doar progresul tehnologic ca ultim obiectiv. La randul lor oamenii au avut de ales cu ce parte a alianței sa coopereze si au ales progresul tehnic in dauna progresului spiritual iar la nivel inalt contactul cu aceasta parte s-a facut permanent pana in prezent... in mare secret. Partea cealaltă ... având ca obiectiv progresul spiritual a rămas ca observator al evenimentelor si nu ia legătura cu actuala noastră civilizație in mod oficial pentru ca asta ar însemna sa recunoască o organizare socială cu care ei nu sunt de acord... dar păstrează contacte cu indivizii care cauta ca si ei progresul spiritual.
E doar o poveste... o ipoteza ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu