• Lui Ionel Carstea, lui Alin Popescu, lui Posea Nicolae Viorel şi altor 3 le place asta.
  • Tanase Alexandru Acesti 1500 de soldati se duc sa invadeze Kievul ?
  • Horia Grancea Sunt turiști 
  • Tanase Alexandru Da :)) la fel ca soldati americani din Romania
  • Mihai Cosmin Da... Se cheamă turism de război  
  • Vasile Tran Operatiune a razboiului psihologic . Dacă aceștia sunt militari ruși , lucrurile devin simple . Pentru Ucraina războiul este o bagatela . În popor este o vorbă : Sa o creadă mutu ...că rușii sunt atât de prosti ( în limba slavă , prost înseamnă simplu ) . Evident că mesajele se adresează mulțimilor neștiutoare ...
  • Petrisor Pufu Adevarul reprezinta cea mai credibila minciuna.....dupa atatea manipulari,cine-l mai crede!?
  • Posea Nicolae Viorel Vasile Tran vrei sa spui ca crimele ce le-au facut asasinii rusi pana acum sunt simple manipulari mediatice?
  • Petrisor Pufu Daca incepe razboiul,noi suntem perdanti,din start,indiferent de cine castiga.....daca nu incepe,oricum suntem pierduti!
  • Horia Grancea Numărul de 1500 poate sa pară ridicol de mic pentru a reprezenta un pericol asta dacă e vorba de simplii soldații. .. daca e vorba de diversionisti bine antrenați pot face pagube imense.
  • Posea Nicolae Viorel Stiindu-se diferenta de tehnologie care este intre cele doua forte, imi e teama ca saracii soldati ucrainieni vor fi carne de tun.
    Asasinii invadatori rusi nu vor avea mila de ei si de populatia civila.
  • Tanase Alexandru Dar vor avea mult mai multa mila decat cei americani
  • Tanase Alexandru Si nu cred ca vor fi conflicte intre Rusia si Ucraina , faca ca SUA sa o impunga in cur pe Ucraina
  • Vasile Tran Îmi pare rău , din acest moment nu mai particip la o asemenea discuție și nici la această temă referitoare la manipulare .
  • Horia Grancea Vasile Tran, nu înțeleg această poziție de retragere. Dacă ai o anumită poziție susține-o cu argumente. Așa cum am spus de nenumărate ori pe grup pot fi exprimate diverse poziții astfel încât fiecare sa poata avea de unde alege conform propriei judecate.
  • Horia Grancea Posea Nicolae Viorel parcă erai deacord sa atacam doar idei și niciodată alți membrii.
  • Posea Nicolae Viorel Ala este un manipulator pro-rus.
    De ce nu raspunde la intrebarea pe care ai cenzurato?
    De ce nu justificati tancurile ruse din Transnistria care ameninta zi si noapte pe moldovenii nostri?

    Nu pot sa ma prefac ca ploua cand vad ca cineva sustine un popor de criminali ce a omorat atat de multi civili si a invadat tari independente.
    Noi suntem un stat independent si nu putem permite ca un popor de criminali sa isi improste noroiul infect in tara noastra.
    Rusii trebuie sa realizeze ca suntem mandrii ca suntem romani, iar Moldova mai devreme sau mai tarziu va redeveni teritoriu romanesc iar acele tancuri vor deveni fier vechi pentru turnatoriile romanesti.
  • Horia Grancea Chiar dacă ar fi manipulator sau troll mai puțin contează ce este el ca om sau cine este. Aici un singur lucru contează, ideile exprimate și argumentele. El își spune punctul lui de vedere tu pe al tău fiecare din cei care citesc decid cu capul lor. Nu trebuie nici eu și nici tu sa le băgăm pe gat adevărul nostru.
  • Horia Grancea Întrebările sunt bune cât timp nu urmăresc atacuri la persoană și a încuia interlocutorul.
  • Nicolae Pena In `89 am vazut indivizi sovietici in uniforma armatei romane .... De unde aveti garantia ca sunt militari RUSI .?... Cred ca sunt mercenari recrutati din orfelinate , indoctrinati si antrenati sa ucida pentru multe hartii tiparite care se numesc BANI ...Criminalii omenirii tiparesc hartii cate vor , indivizii le primesc ca sa moara mutumiti dar , le aduc acelor criminali care isi spun " oameni de afaceri " ... TERITORII CU BOGATIILE LOR SI SCLAVI AI BANULUI SI AI FRICII ... !!
  • Posea Nicolae Viorel Horia Grancea si in grupurile italiene este plin de "occidentali" care "denunta" situatia disperata a economiei europene datorata embargoului. 
    In diverse cazuri folosesc google translator pentru a traduce.
    Pun tot felul de "publicatii" de pe tot felul
     de bloguri ciudate care au nume de se aseamana foarte mult cu principalele bloguri de informare publica ce sunt foarte popularizate.
    Uitati-va ca poza a pus asta pe profilul lui.
    Asa sunt si astia.
    Folosesc tot felul de texte si imagili manipulatoare.
    Fac din Rusia marea victima iar din Putin marele salvator al umanitatii. 
    Sunt la fel ca si propagandistii din anii 30 ce ii folosea Hitler.
  • Nicolae Pena Face parte din decalogul lui Chomschi ...
  • Nicolae Pena La fel a inceput si Hitler ... cu invadarea Poloniei ca sa-i " ajute '" pe germanii din Silezia poloneza si apoi , jidanii Hitler si Stalin au dat foc omenirii ... Acelasi scenariu , aceleasi procedee ...N-au imaginatie dar au rabdare si tenacitate in aplicarea p;lanurilor criminale .
  • Horia Grancea Posea Nicolae Viorel văd ca nu mă înțelegi, eu nu urmăresc aici sa le spun altora ce e bine și ce e rău și nici care știri sunt reale și care sunt false. Tot ce încerc sa fac este sa le dau niște criterii după care sa se descurce singuri. Încă odată Îți repet ca nu intenționez sa fac aici o vânătoare de manipulatori. Chiar dacă așa ar fi sa fie aici manipulatori, ar fi forte bine pentru ca ar aduce idei care sa fie analizate critic.
    Repet iar si iar daca e ceva de ataca ataca doar ideile nu si persoanele... indiferent ce crezi despre ele.
  • Horia Grancea Hitler și Stalin evrei! Greu de crezut...
  • Nicolae Pena Pardon , domnule .... unde am scris eu ... EVREI .?... Erau JIDANI ! .... CHIAR ERAU ...!
  • Horia Grancea Si care e diferenta intre evrei si jidani ? 
  • Posea Nicolae Viorel Horia Grancea orice in viata are o origine.
    Este inutil sa incerci sa combati ceva daca nu ataci si oricinile acelui fenomen si mai ales daca nu ii infrunti direct pe cei ce creaza sau sustin acele sisteme.
    Nazismul a fost creat de Hitler. A fost nevoi
    e sa fie eliminat Hitler ca razboiul sa fie castigat.
    Comunismul a fost creat de Lenin. Au fost acei criminali creatorii sistemului criminal ce astazi ameninta pacea in Europa.
  • Nicolae Pena Jidan este o expresie cu conotatie peiorativa .. deci , defineste pe cei rai ... Jidanilor le convine sa fie cuprinsi in masa mare de evrei si le place sa profite de antisemitism fiindca ei NU SUNT SEMITI .. Aceeasi strategie ... se ascund sub identitai si origini false . falsul fiind o arma de capatai ca si coruptia ..
  • Horia Grancea Ma tem ca duci comparatiile mult prea departe Aici nu avem creatori de sisteme politice si ideologice care sa trebuiasca eliminati din grup sau fizic pentru binele omenirii  Aici doar comentam si argumentam diferite idei. De aceea toate ideile sunt bine venite.
  • Horia Grancea Nicolae Pena Am cautat pe net JODAN si am gasit doar chestii legate de JUDO si arte martiale ... Dar e parerea ta si nu ma bag ...
  • Nicolae Pena Am dat Academiei Romane - Sectia Lingvistica o notita in care aratam ca exista in DEX un cuvant impropriu exprimat ... MANA ... El semnifica BOGATIE , BELSUG ... Acelasi cuvant exista si pentru ploaia de vara care cade in timpul caniculei si care produce distrugeri ... Le-am explicat ca oamenii exclama ... ASTA E... MANA .. E MANA PRECIS ... NU SPUN ESTE MANA si ca... este vorba despre verbul A EMANA ... despre procesul fizic care are loc in momentul in care o masa lichida vine in contact cu o suprafata fierbinte , cum este pamantul incins de soare , apa de ploaie se transforma in aburi fierbinti care se degaja , EMANA ... si OPARESC plantele , frunze , tulpini , radacini , fructe producand pagube ... Asta era inainte de aparitia noului DEX ... Ei defineau cuvantul mana ca fiind PLOAIE OTRVITOARE ... etc. ... Acum a aparut un hibrid intre ce sustineau prima data si intre ce am explicat eu ... Am scris asta ca sa stii ca mai este de lucru la DEX ... Cauta jidov ..
  • Nicolae Pena Cred ca este ultimul meu comentariu in aceste grup ... NU-MI PLACE ... SI .. PUN .. C.T. !
  • Horia Grancea Ok unii oameni nu se simt bine decât în grupuri omogene care îi exclud pe cei cu idei diferite. Aici nu este un astfel de grup. Aici cu cât sunt mai mulți oameni cu idei diferite și divergente ... cu atât mai bine. Dacă nu te simți bine intr un astfel de grup... faci cum crezi ca e mai bine.
  • Tanase Alexandru Observ ca in comparati pe Hitler cu Putin . Oare nu cumva nenea Obama este Stanlin
  • Liviu Bogoiu Tanase Alexandru Si-a anihilat oare adversarii politici ?
  • Horia Grancea Trăim alte vremuri, mai rafinate. Eliminarea fizica nu se mai aplica decât extrem de rar dar se folosește eliminarea prin compromitere și scoaterea din viața politică. Sa nu ne amăgim.
  • Dem Din România Opinez că promovăm judecăţi de valoare fără a cunoaşte subiectul şi cadrul conflictelor ruso-ucrainiene.

    Istoria se judecă după popoare şi conducătorii care le-au servit interesele. Rusia este una dintre cele mai bogate şi năpăstuite ţări care şi-a pă
    strat demnitatea naţională, vecinul pe care l-am ajutat şi ne-a ajutat, doar nenorocitul curent internaţionalist căruia a ajuns cdeea ce este poate fi discutat.

    Capitalismul rusesc precum cel chinezesc sau din alte părţi ale lumii unde evreii nu pot interveni reprezintă un pericol mortal pentru SUA şi acoliţii ei(România).

    Să lăsăm propaganda antirusească, să-i lăsăm pe ruşi să-şi apere cetăţenii şi teritoriile, măcar din demnitate personală să nu fim de acord să li se întâmple şi lor ceea ce a păţit ROMÂNIA.
  • Horia Grancea Lucrurile astea sunt delicate 
    Tu spui sa nu acceptam propaganda anti rusească dar te-ai gândit ca afirmațiile tale pot fi considerate propaganda pro ruseasca. Rusia nu ne a fost ostila doar după ce a căzut sub ideologia comunistă. În tot parcursul is
    toriei a avut tendințe expansioniste și de deznationalizare a teritoriilor ocupate. Rusia a rămas azi ultima închisoare a popoarelor pe model vechi hegemonic. Acum se poarta închisori de tip nou democratic în care popoarele sa intre de bună voie 
  • Dem Din România Să nu confuzăm. Îi simpatizez pe americani, la ei acasă. Îi simpatizez pe ruşi, la ei acasă. Nu sunt împotriva lor, atâta timp cât ei , ruşii sau americanii, nu sunt împotriva mea.

    Dacă politica NATO mă obligă ca ţară să accept sacrificiile românilor,
     în condiţiile în care românii sunt sacrificaţi economic de un sfert de veac, cum poat eu fi pro americani.
    Iar pro-ruşi nu pot fi atât timp cât ei nu au dovedit în aceiaşi perioadă decât aceiaşi prapacitate pentru a distruge economia românească.

    Mesajul meu este unul la înţelepciune. Ne-am ars de fiecare dată, la fiecare război, Marile Puteri au dispus cum şi cât trebuie să sufere România, pe cap de locuitor. Sunt pentru neutralitate, mai devreme sau mai târziu, o vom obţine.
  • Horia Grancea Ceva nu îmi suna bine în postarea ta 
    Vecinul pe ca l am ajutat și care ne a ajutat ...
    La începutul războiului 1877 rușii au atacat singuri pe turci iar țarul a trimis regelui Carol o telegrama prin care cerea ajutor disperat. La sfârșitul razboilui
    au anexat sudul Basarabiei . Așa înțeleg rușii sa răspundă când sunt ajutați. 
    Tratatul de pace dintre Imperiul Rus și Imperiul Otoman a fost semnat la San Stefano pe 3 martie 1878. Imperiul Rus nu s-a arătat dispus să-și respecte promisiunile făcute în tratatul semnat pe 4 aprilie 1877 de consulul rus Dimitri Stuart (cu aprobarea țarului Alexandru al II-lea) și de premierul român de la acea dată, Mihail Kogălniceanu. La conferința de pace de la Berlin din 1878 s-a decis ca Rusia să recunoască României independența, să cedeze teritoriile Dobrogei și Deltei Dunării, inclusiv portul Constanța, și mica Insulă a Serpilor. În schimb, Rusia ocupa pe post de „compensație” județele din sudul Basarabiei (Cahul, Ismail, Bolgrad), care reintraseră în componența Moldovei după Războiul Crimeii prin prevederile Tratatului de la Paris din 1856. Principele Carol I a fost profund nemulțumit de impunerea acestor cedări, care contravenea în mod flagrant cu tratatul ruso-român de pe 4 aprilie 1877. Otto von Bismarck a reușit să-l convingă pe principe să accepte acest aranjament, care oferea noi oportunități României din punct de vedere economic datorită accesului la Marea Neagră și controlului asupra traficului pe Dunăre[10].
    21 ore · Editat · Îmi place · 3
  • Alex Mar Mai recent Republica Moldova s-a declarat neutra si Rusii tot i-au luat Transnistria
  • Liviu Bogoiu Horia Grancea NU am spus ca opozitia este cea mai cuminte.
  • Liviu Bogoiu Petrisor Pufu Te simt un pic pierdut. Care e problema ?
    20 ore · Îmi place · 1
  • Petrisor Pufu Adica!? Dezvoltati ideea......
  • Liviu Bogoiu Dem Din România Observ ca nu lucrezi nicidecum pentru Romania, ci mai degraba pentru rusi. Acum 40 de ani daca vorbeai in Rusia de capitalism te bagau la racoare sau chiar mai rau, acum dupa ce au vazut ca sistemul lor nu e viabil au dat-o pe capitalism nationalist. Insa sa nu uitam ca tehnologia petroliera si de gaze au luat-o din strainatate. "Vecinul care l-am ajutat si ne-a ajutat", Ne-a ajutat cand ne-a rupt din teritoriu si a jefuit tara dupa razboi, cand a impus un partid lingau si nedemocratic in fruntea tarii, cand ne-a furat tezaurul. Sau cumva tezaurul a fost ajutor din partea comunistilor ? "Să lăsăm propaganda antirusească, să-i lăsăm pe ruşi să-şi apere cetăţenii şi teritoriile". Ce tatenii Ucrainei nu sunt cetateni rusi. Daca aveau dubla cetatenie puteau sa plece in Rusia. Nu poti sa aduci alt stat sa guverneze peste o majoritate. UCRAINA NU E TERITORIU RUSESC.
    20 ore · Îmi place · 1
  • Dem Din România Ruşii ne sunt datori enorm moral şi material, mai este timp pentru ca generaţiile următoare să rezolve problema;
    Germanii ne sunt datori sume colosale, dar mai mici ca cele datorate de ruşi;
    Americanii, francezii şi englezii ne-au vândut ruşilor în co
    ndiţiile în care ruşii au fost traşi pe sfoară.

    Am fost mereu bucăţica de valoare prin care au considerat că împart prada continentală echitabil. Citiţi istoria şi îmi veţi da dreptate.

    Domnule Bogoiu, nu vă pripiţi cu afirmaţiile. 
    Trecutul, l-am văzut şi suportat;
    Prezentul, ce să mai vorbim, .....
    Viitorul însă va trebui asumat pe baza înţelepciunii acumulate nu în ultimii 40 de ani ci 400 de ani, de pe vremea lui DIMITRIE CANTEMIR.

    Nefiind istoric, nu vreau să polemizez pe această temă, eu exprim doar ceea ce cred că este corect din cele acumulate ştiinţific până astăzi. Eu nu confund politica rusească pentru .... cu POPORUL RUS, chiar cu riscul de a fi considerat rusofil.
  • Liviu Bogoiu Dem Din România Pentru Romania nu lucrezi, iti garantez. " ruşii au fost traşi pe sfoară "?!?! ,poate comentezi propozitia asta. Germanii au datorii mai mari fata de noi ? Mai mari decat tezaurul ? Cand vor accepta rusii sa ni-l dea inapoi , cand va devenii Romania inapoiata ? Rusii au fost trasi pe sfoara cand li s-a oferit o sfera de influenta in aproape jumatate de Europa, avand Germania la picioare ? Sa dea Dumnezeu sa fim si noi la fel de nenorociti. Nu cred ca in istoria romanilor, englezii, francezii, americanii au avut interese teritoriale ca rusii. Rusii inca mai saliveaza dupa ceva teritorii. Se observa de mai bine de 25 de ani asta. De fapt ei intotdeauna au salivat si inca mai saliveaza. De Dimitrie Cantemir, poate il onorezi pe Putin cu istoria lui.
    20 ore · Editat · Îmi place · 2
  • Petrisor Pufu Eu care am avut un bunic,decorat de Stalin cu ”Ordinul Victoria”,desi a fost si a ramas un simplu soldat,desi a refuzat amiabil sa mearga la Moscova,sa faca Academia Frunze,pot confirma,din spusele dumnealui, ca intr-adevar,atat in prima etapa, cat si la sfarsitul razboiului, am fost tradati de aliati si lasati la cheremul barbarilor de rusi.....Regele,a fost imbatat cu apa rece ,avand langa el spioni ,care chiar daca au fost ai serviciilor aliate,fiind manipulat si controlat de acestia,sa-i tradaeze pe Germani in favoarea rusilor,Regele Mihai,necunoscand adevaratele lor aranjamente,de culise,in sensul ,ca Regatul Romaniei,trebuia sa ramana in sfera de influenta a rusilor,ca ulterior sa dispara......nu mai vorbesc de masacrele soviaticilor,impotriva romanilor,de pierderea arhivelor si a unor teritorii care ne apartineau.......ceea ce vreau sa spun,este ca bunicul meu,care m-a invatat istorie si care m-a format pentru cariera militara,mi-a spus pana sa moara,ca in viata uneori,ca sa supravietuiesti,trebuie sa te faci frate cu dracul ,ca sa poti trece puntea....asta cred ca spune totul!
  • Horia Grancea Liviu Bogoiu, Iti respect parerile expuse dar am o singura observatie 
    si o rugaminte sa nu depasesti granita dintre a ataca ideile expuse de alti membri si sa treci la atacul la persoana... Nu vreau sa zic ca ai facut asta pana acum, dar dupa cum merg discutiile am senzatia ca te apropii de aceasta limita. Sper sa nu te deranjeze aceasta interventie a mea.
  • Liviu Bogoiu Horia Grancea Ma mir ca nu sunteti deranjat de datele inexacte pe care le dau ceilalti si de faptul ca vorbesc fara sa stie istoria unor tari despre care se vorbeste.
    19 ore · Îmi place · 1
  • Liviu Bogoiu Parca era vorba de oprirea manipularii ?
    19 ore · Îmi place · 1
  • Petrisor Pufu Ce este inexact in ceea ce eu am spus,Liviu Bogoiu?Exista aliante intre state din interes si impuse de conjunctura,nu ca ar exista o prietenie neconditionata!
  • Tanase Alexandru Domnilor , noi sa fim sanatosi . Oare aceste stiri inexacte nu sunt scrise ca sa ajite cautatorii de adevar si sa provoace certuri intre noi (pro rusi - pro UE ) ?
    19 ore · Îmi place · 2
  • Liviu Bogoiu Petrisor Pufu Urmariti tot ce am scris aici va rog.
    19 ore · Îmi place · 1
  • Horia Grancea Liviu Bogoiu,
    Nu are de ce sa ma deranjeze nivelul de cunostinte al unora sau al altora atata timp cat le expun civilizat si cu buna credinta.
    Eu nu sunt aici detinatorul adevarului absolut ca sa pot spune cine are dreptate si cine greseste Nici nu inc
    erc sa impun altora adevarul meu sau o direcție anume. Modul in care cred eu ca se poate desfasura combaterea manipulării este sa arati celor interesati prin ce tehnici se realizează manipularea ... sa dau periodic unele exempple de punere im practica a acestora si in rest SA LAS PE FIECARE SA SA INFORMEZE, SA GÂNDEASCĂ SI SA DECIDĂ SINGUR ce e bine sau rau pentru el sau pentru tara. De aceea am invitat aici oameni cu concepții politice diferite si chiar divergente ... pentru a avea cat mai multe puncte de vedre asupra evenimentelor. Este un grup total eterogen ceea ce deranjează pe cei obijnuiti cu grupurile omogene care merg pe o singura idee si ii exclud pe cei cu idei diferite... aici nu e asa!
    19 ore · Editat · Îmi place · 1
  • Liviu Bogoiu Tanase Alexandru Daca s-ar trece atat de usor peste istorie, ar fi mult mai bine, dar am face aceleasi greseli. Oricum facem aceleasi greseli, nestiind istoria.
    19 ore · Îmi place · 2
  • Horia Grancea Liviu Bogoiu, esti liber sa critici orice punct de vedere, sau posibila manipulare din cele expuse aici si sa arați cum este adevarul din punctul tău de vedere si cu argumentele tale.
  • Liviu Bogoiu Horia Grancea Din pacate, opiniile opuse sunt greu de modificat. O spun din experienta. Atata timp cat nu exista dovezi istorice, nu poti avea incredere. Personal, pana acum cativa ani nu stiam nimic despre Palestina si Israel. Nu stiam cine este vinovatul. M-am intalnit cu un evreu care ma tot intreba de ce oamenii se uita ciudat la el, de ce il dusmanesc. I-am spus ca nu stiu de cepentru ca mie mi se pare un om normal. El oricum nu era vinovat cu nimic. Citind istoria mi-am dat seama cine este vinovat. Din pacate doar o mana de oameni creaza injustitia, depopularea, achizitioneaza teritorii prin violenta. Astfel de lucruri se intampla in cateva tari. Nu dau vina decat pe conducerea acelor tari care nu stiu sa conduca o tara . Li se dau puteri prea mari, de extindere in afara tarilor lor.
    18 ore · Îmi place · 1
  • Liviu Bogoiu Am totusi o problema pe care multi nu au stiut s-o rezolve. Daca voi stiti s-o rezolvati atunci ati rezolvat misterul vietii pasnice pe pamant. Va intreb daca vreti sa o rezolvati ?
    18 ore · Editat · Îmi place · 1
  • Petrisor Pufu Daca nivelul de constiinta este sub linita adnisa,cum sa convietuim pasnic pe aceasta planeta!?
    18 ore · Îmi place · 1
  • Liviu Bogoiu Intrebarea ramane valabila.
    18 ore · Îmi place · 1
  • Horia Grancea Liviu Bogoiu, ai mare dreptate cand afirmi ca ...
    Din pacate, opiniile opuse sunt greu de modificat. 
    Eu as spune ca sunt chiar imposibil de modificat ! ...tocmai deaceea si spuneam mai sus ca nu incerc sa impun adevarul meu altora ci doar aduc aici
    pe de o parte cat mai multe opinii diferite iar pe alta parte expun materiale cu tehinicile de manipualre (vezi asta in zona fisiere) si las pe fiecare sa se informeze sa gandeasca si sa decida singur... ti se pare ceva gresit in asta ?
  • Liviu Bogoiu Horia Grancea Nu stiu despre ce zona de fisiere vorbesti. Unde le gasesc ?
    18 ore · Îmi place · 1
  • Posea Nicolae Viorel Horia Grancea nu inteleg de ce il "pui la colt" pe Liviu Bogoiu pentru ca apara adevarul romanesc impotriva pro-rusilor. 
    Dem din Romania nu are nimic in comun cu Romania. Ai spune ca inca odata atac o persoana, in loc sa vezi adevarul. Adevarul in ca
    re el ar fi in stare sa spuna ca o invazie rusa ar fi o binecuvantare pentru Romania!
    Cand vad ca sunt persoane ce dau vina pe americani pentru ca asasinii rusi au invadat Ucraina care este UN STAT INDEPENDENT si SUVERAN, si le-au cucerit teritorii si le-au macelarit civilii, nu stiu cum sa ma comport. Sa rad pentru prostia lor sau sa urlu de furie...
  • Horia Grancea Nu il pun la colt nici pe Liviu si nici pe nimeni pentru ideile lor 
    Dar cand se trece de la a face aprecieri asupra ideilor 
    la a face aprecieri asupra membrilor ... lucrurile pot degenera, citez :

    Dem Din România Observ ca nu lucrezi nicidecum pentru Romania, ci mai degraba pentru rus 
    - Atunci trebuie sa intervin inainte ca un conflict de orgolii sa inflameze intreg grupul ... Stiu bine ca suntem un popor care reactioneaza temperamental ... si eu am tendinta asta si nu pot sa o controlez de fiecare data ... dar ma straduiesc .
    Ma intelegi ?
    16 ore · Editat · Îmi place · 1
  • Posea Nicolae Viorel Oare greseste in ceea ce spune?
  • Horia Grancea Nu sunt eu in masura sa spun aici cine are dreptate si cine nu 
    ci doar sa pasrtez un cadru civilizat de dialog din care fiecare sa inteleaga atat cat poate.
  • Ionel Carstea Să nu ne îmbătăm cu apă rece, nici ruşii, nici americani,nu ne vor binele, nenorocirea va fi când problemele americanilor şi ruşilor vor fi rezolvate pe pământul nostru.
    8 ore · Îmi place · 1
  • Liviu Bogoiu Horia Grancea Dem Din România scrie pe grupul lui "lider at LUCREZ PENTRU ROMANIA" Dar este impotriva NATO care are ca misiune apararea tarilor membre. In cine are mai multa incredere. In armata romana ? Din pacate stiu ce este armata romana. Chiar rusii au declarat ca ne pot anihila in cateva ore. Auzi declaratie "Capitalismul rusesc precum cel chinezesc sau din alte părţi ale lumii unde evreii nu pot interveni reprezintă un pericol mortal pentru SUA şi acoliţii ei(România).". Ai inteles ceva ? Alta aberatie "Să lăsăm propaganda antirusească, să-i lăsăm pe ruşi să-şi apere cetăţenii şi teritoriile, măcar din demnitate personală să nu fim de acord să li se întâmple şi lor ceea ce a păţit ROMÂNIA." Ce a patit Romania ? Alta mai interesanta "
    "Dacă politica NATO mă obligă ca ţară să accept sacrificiile românilor, în condiţiile în care românii sunt sacrificaţi economic de un sfert de veac, cum poat eu fi pro americani." Au avut americanii interes in a mitui politicienii romani pe care noi populatia i-am votat ? Oare nu e sistemul de vot de vina pentru asta ? Nu e vorba de actiunile noastre ? Conform titlului de grup, cel putin, eu nu manipulez pe nimeni, doar ii lovesc la dambla pe unii cu adevaruri.
  • Liviu Bogoiu Horia Grancea Petrisor Pufu a postat aici un film numit " Cum se spala creierul unei natiuni" . In timp ce vizionezi filmul , aduti aminte ce scria Dem Din România. Poate intelegi ceva.
  • Horia Grancea Am revazut filmul și am încercat sa fac legătura de care spui dar mi se pare ceva forțat. Repet iar și iar comentează și critica exclusiv ideile expuse aici dar nu și pe cei care le expun. Se poate?
    Știu ca e greu sa te obișnuiești cu acest principiu de care nu se tine cont pe alte grupuri dar te rog sa încerci asta!
    4 ore · Îmi place · 1
  • Brindusa Hofmann Eu nu cred ca este reală Știrea ! 
  • Horia Grancea
    Scrie un comentariu...
Horia Grancea a distribuit postarea publicată de Claudia Apostol.
Claudia Apostol a schimbat fotografia grupului.
ZI INTERNAȚIONALĂ DE SOLIDARITATE CU MAXIMA! ‪#‎MaximaNoEstaSola‬
Maxima Acuña de Chaupe
Pe 3 februarie, în Cajamarca, Peru, angajați ai Minera Yanacocha alătur...
Vezi mai mult
După 12 ore de discuții între Angela Merkel, Francois Hollande, Petro Poroșenko și Vladimir Putin, negocierile pentru soluționarea conflictului din D
PRESALIBERA.NET
Cum politica românească și sateliții ei din zona de business nu sunt altceva decât forme de exprimare ale unei organizații mafiote, una dintre cele mai importante întrebări este următoarea: cine va veni în locul arestaților?
Așa că, nu respirați ușurați! Răul nu iese la pensie niciodată, iar clasa politică românească nu s-a schimbat absolut deloc.
cine va veni în locul arestaților? Cine va lua în primire pozițiile și puterea aferentă acelor poziții lăsate descoperite de Udrea, Sârbu, Videanu, Cocoș, Hrebenciuc, Voiculescu, Bica, Fenechiu, și toți primarii, prefecții sau președinții de consilii județene?
MANIFESTE.RO
Ieri amenințau ca spun totul despre legătura americanilor cu extratereștrii
Acum de legătura cu teroriștii.
Ce mai așteaptă atâta ? Sa spună și gata!
Un ziar oficial al Kremlinului - Pravda - a amenintat ca va publica fotografii din satelit care arata implicarea administratiei americane in asa zisele atacuri teroriste din...
EPOCHTIMES-ROMANIA.COM
Cele mai mari economii emergente ale lumii – Brazilia, Rusia, India, China şi Africa de Sud, aşa-numitele ţări BRICS – zguduie din temelii ordinea financiară globală...
COCOON.RO
  • Lui Dimakos Florin, lui Ionel Carstea şi altor 2 le place asta.
  • Petrisor Pufu Si eu sunt de parere ca statele,care vor sa se dezvolte economic singure,datorita anumitor particularitati,sociale,economice,culturale,politice si militare,sa fie lasate in pace si chiar ajutate transparent sa-si dezvolte sistemul economic propriu,compatibil cu aceste particularitati!
  • Mircea Ionescu Din pacate noi acuma suntem cu ... partalonii pe vine (parca asa se spune). Problema este ca in cadrul UE nu avem romanii care sa stie ce sa negocieze si ce sa ceara pentru particularitatile Romaniei. Si acuma vedem de ce? Daca din miloanele bugetare s...Vezi mai mult
  • Posea Nicolae Viorel Mircea Ionescu actualul Guvern nu este in stare sa faca nici macar un plan economic fara ajutorul celor de la TROICA. 
    Din pacate Romania si Bulgaria suntem unicele tari ce nu punem niciodata NU finantatorilor.
    Ce sa mai vorbim de negocieri daca unicul gand al politicienilor si al expertilor financiari romani este de a incasa banii. Bani nemunciti. Bani ce va trebui sa ii dea inapoi fiii nostri!
  • Horia Grancea
    Scrie un comentariu...
Descentralizarea României , sau ultimii pași spre desființarea unui stat Posted on 2015-02-08 by getodacian in Tradatorii Romaniei // 0 Comments Descentralizarea...
GLASUL.INFO
"Apoi, părintele Arsenie Boca a dezvoltat subiectul şi a spus că această „lucrare diavolească” nu este ceva ce a apărut în vremurile noastre, ci ea durează din antichitate, de mii de ani, pregătind încetul cu încetul terenul pentru lupta finală care se apropie. Planul „lucrării diavoleşti” este minuţios şi, prin puterea banilor şi a viciilor, între care minciuna, prefăcătoria, intriga şi omorul sunt cele mai importante, cei care o săvârşesc au ajuns destul de aproape de ţelul lor principal, care este controlul şi dominarea întregii lumi." - http://jurnalul.ro/…/profetii-arsenie-boca-hidra-suflare-ot…
Interviu de Edward Griffin - Yuri Bezmenov 1985
YOUTUBE.COM
  • Îţi place asta.
  • Horia Grancea
    Scrie un comentariu...
Participarea României la războiul contra Uniunii Sovietice, a impus un important efort uman, material, dar şi informativ, necesar cunoaşterii situaţiei inamicului, a stării de lucruri din rândul propriilor trupe, a situaţiei populaţiei civile din teritoriile eliberate şi anihilării agenţilor-informa...
MORARUP.NAROD.RU
  • Horia Grancea
    Scrie un comentariu...