miercuri, 15 aprilie 2015

Indoctrinarea pe facebook



Nicolae Ardeleanu a distribuit postarea publicată de Trandafir Liviu.
  • Ţie, lui Cami Camelia, lui Micu Niculae şi altor 2 vă place asta.
  • Emil Teo Clasa politica si biocratia.
    8 ore · Îmi place · 1
  • Georgeta Vărban mentalitatea noastra a romanilor, care de fiecare data alegem penalii, jegosii si scursura societatii...
    8 ore · Îmi place · 2
  • Vasii Julieta Corect mentaliatatea!!!!!!!!!!!!!!!din cauza prostii romanului si lipsei de atitudine s-a ajuns aici...............
    7 ore · Îmi place · 1
  • Horia Grancea Serviciile secrete, sa lucreze în slujba poporului nu a intereselor străine
    7 ore · Îmi place · 4
  • Mihaela Udrea clasa politica.de acololo ni se trag toate relele.
    7 ore · Îmi place · 4
  • Vasile Tran Democrația cantitativă pentru că poartă în ea germenii manipulării și dezastrului social .
    6 ore · Îmi place · 2
  • Micu Niculae Aș schimba poporu,,,,,e prea ingăduitor și ne educat,,,ii lipsește grija față de persoana lui,, și de bogățiile țări in care trăiește,, sa obișnuit cu jungla,in care animalele sălbatice se hranește cu trupu lu,i iar el poporu paște liniștit,,,,,Aș duce o parte din acest popor la abator,,,,,,,PS -sună dur, ,dar decit să plingem toți să plingă numai unii,,,ce,i grași ,fălcoși cu glasu minciunii și manipulări,,,,sa vezi atunci ce curcubeu avem,,,,,,,
    5 ore · Îmi place · 2
  • Horia Grancea Nu ești primul care spune.... frumoasa țară, păcat ca e locuită. .. mulți ar vrea sa dispară acest popor și sa fie înlocuit de alții: rusi, unguri, evrei, nu contează, alții sa fie...
    Acest popor este o eterna victima a istoriei înconjurat mereu de agr
    esori 
    A condamna victima în locul agresorului duce la disculparea acestuia.
    Fii liniștit nu te condamn de rea voința. .. ești la rândul tău și tu o victima a manipulării agresorilor noștri și le faci jocul fără sa iti dai măcar seama. 
    Știu ca nu vei înțelege nimic din mesajul meu și vei dori sa mă combați și sa te aperi ... lasă. .. chiar nu e cazul...
    3 ore · Editat · Îmi place · 3
  • Varanul Hotul 50 % din populatie , suntem un popor mediocru .
    5 ore · Îmi place · 1
  • Nicolae Leuca Bine zice Micu ,suntem un popor de rahat .ne lăsăm călcați de aceșt ordinari ,gunoaie nesimțite ,neștiutoare de carte ,care nea îdobitocit poporul ,lor le merge bine și ne rîd înfață (RUȘINE )
    5 ore · Îmi place · 2
  • Ioan Pop Suntem un popor de ....
    5 ore · Îmi place · 2
  • Mircea Gabriel Bleoca As desfiinta partidele.
    5 ore · Îmi place · 2
  • Horia Grancea Ce de dușmani ai romanilor scriu aici și îi jignesc sub aparenta dorinței de îndreptare. .. ce de naimiti! !!!
  • Horia Grancea Noroc ca nu va baga în seamă prea multa lume....
  • Gigi Costache Am crezut ca am scapat de postaci!!!Nu vedeti ca nu mai aveti increderea oamenilor.Pe cat te vinzi????
  • Micu Niculae Luați aminte ce va spun,,,A,3 și Romănia tv prin Radu Tudor și tov Ghițș o sa afirme că= T Basescu duce ș,au a dus țara in razboi,,,,ura nu are suflet,,,la ei moartea nu are viață,,,trădarea neamului rominesc e ca o umbrelă peste capetele lor,,,mințile lor a devenit slugi manipulării și minciunii,,,,părerea mea,,,,,,romăni trezițivă cind incă nu,i prea tirziu,,,,,,,ce,i plecați din țară da,ți alarma,
  • Mihail Medrea mentalitatea
  • Horia Grancea
    Scrie un comentariu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu