vineri, 9 octombrie 2015

Irina Balcanagiu


POSTARE FIXATĂ

Noutăţi

Prisecariu Vasile

13 August

REGULAMENT
- postarile trebuie sa aiba legatura cu DESCRIEREA GRUPULUI (ele vor fi aprobate de administratori).
- comentariile vor fi NECENZURATE (chiar daca un membru va fi exclus).
- vor fi exclusi membrii care injura, ameninta sau fac atacuri la persoana ori trolling (dupa atentionarea prealabila).


Top of Form

20 aprecieri5 comentarii

Îmi place Distribuie


Bottom of Form

Noutăţi

ACTIVITATE RECENTĂ

Irina Balcangiu a distribuit postarea ei.

2 ore

Irina Balcangiu se simte invincibilă

2 ore · editat

Au gasit LUPII VEGETARIENI si LUPII VEGANI altă gaselniţă de a mă linşa mediatic. Cică, de ce nu critic ZILNIC partidele vechi şi LUPII CARNIVORI?!

Am sute de postări pe cronologia mea despre trădarea de neam şi de ţară a unui Băsescu, Ponta, MRU, Isărescu, Năstase etc.

Dar nu asta e important! Să supramediatizez ZILNIC ceea ce SE ŞTIE deja, adică HOŢIILE şi VâNZAREA României de către aceste COZI DE TOPOR!

Important este să supramediatizez HOŢIILE şi VâNZAREA României care sunt PLANIFICATE de către partidele politice noi şi acei viitori "politicieni cinstiţi şi cu simţ civic" care se numesc LUPI VEGETARIENI si LUPII VEGANI!

Cine sunt aceştia? Elucrubaţiile sau "fabricaţiile de laborator" (via Soros) gen DDR (Dorin Mario), DDS (Weber Daniela), Dacii Liberi (Dacul Mailo-"dac" fals), Mişcarea Dacia (Gheorghe Giovanni Ţeava-"dac" fals), M5S (Ileana Suket), Mişcarea pentru Integrarea României (Horia Grencea) şi alţi,,,LUCHI!

Cu viitorii HOŢI şi TRĂDĂTORI am treaba, care vor să păcălească din nou România! Că de ăstia vechi, ştim!

Deci, voi fi un ghimpe în coasta voastră, amatori de CIOLANE, OASE şi OSCIOARE ce sunteţi şi va voi deconspira pe fiecare în toată "splendoarea"!

Irene de Marseille sau Jean d'Arc de la Roumanie! VĂ TOC, MĂRUNT!


Top of Form

Îmi place Distribuie


· 4 persoane apreciază asta.

· Comentarii


Bottom of Form

Irina Balcangiu a distribuit postarea ei.

5 octombrie la 16:38


Irina Balcangiu se simte hotărâtă

5 octombrie la 16:37

Elemente de doctrină economică şi socială pe baza cărora voi propune sistemul DEMOCRAŢIE DIRECTĂ ŞI MERITOCRAŢIE (sigla DDM) - partea 1

Sistemul DDM reprezintă IUBIREA DE NEAM ŞI DE ŢARĂ (naţionalism şi patriotism).

Rog dezbatere publică!


Top of Form

Îmi place Distribuie


· 8 persoane apreciază asta.

· Comentarii

·


o


Horia Grancea Cum se va face trecerea de la sistemul actual la cel propus ?

Îmi place · 15 ore

o

Irina Balcangiu Cred am mai avut aceasta discutie, Horia Grancea! Am explicat de zeci de ori.

Îmi place · 1 · 15 ore

o

Irina Balcangiu Eu am lasat si o propunere de colaborare cu DDR, DDS, M5S, MM dar raspunsurile au fost NEGATIVE. Fiecare vor CIOLANUL separat.







Îmi place · 2 · 14 ore

o

Irina Balcangiu Cu exceptia MM, celelalte grupari vor sa ramana in Parlament din pozitia de minoritar (in cazul in care intra). Si mai vor numirile politice pe functiile publice (se opun cu vehementa unor guverne tehnocrate).

Îmi place · 2 · 14 ore

o

Irina Balcangiu Ei spun ca oamenii sunt de vina, nu sistemul.

Îmi place · 2 · 14 ore

o

Horia Grancea Da ... așa e am mai vorbit dar tot nu am inteles așa cum nu înțeleg nici acum ... Am citit atent postarea ta dar acolo e vorba doar despre ce se va întâmpla dacă nu se atinge pragul de 50% ... dar nimic dacă se atinge acel prag ... Ce va urma ?

Îmi place · 14 ore

o

Irina Balcangiu Candidat independent la prezidentiale. Daca nu se atinge pragul de 50%, am propus ca partidul care va unifica fortele DD sa se dizolve, iar membrii sa se retraga din parlament. Nu are rost sa ramana acolo, vor fi cumparati de sistem.

Îmi place · 2 · 14 ore · Editat

o

Horia Grancea ok ...deci trecerea se va face prin alegeri
Acum alta problema
Daca noul sistem nu va da rezultatele asteptate se mai poate reveni la sistemul actual ? si cum ? tot prin alegeri ? sau cum ?

Îmi place · 13 ore

o

Irina Balcangiu Trebuie sa fii nebun sa te reintorci la sistemul actual! Sistemul propus de mine va fi 100% mult mai bun decat ceea ce avem astazi! Chiar daca are si puncte slabe! Nimic nu e perfect, se imbunatateste pe parcurs!

Îmi place · 2 · 13 ore

o

Irina Balcangiu Daca faci un sondaj de opinie, 90% din romani s-au saturat de partide politice si politicieni. care mai merg si-i voteaza (din masa electorala de maxim 40%) o fac pentru ca nu au de ales (nu cunosc alte variante.

Îmi place · 2 · 13 ore

o

Irina Balcangiu Si mai cred ca 90% din romani nu mai vor sa fie jefuiti de corporatiile straine. Sa le fie furate aurul, petrolul, gazele, padurile.

Îmi place · 1 · 13 ore

o

Irina Balcangiu Problema este ca nu e cunoscuta aceasta alternativa propusa de mine. Daca ar fi cunoscuta (mediatizata) am schimba Romania mult mai repede.

Îmi place · 2 · 13 ore

o

Horia Grancea Cei care vor sa se informeze cred ca au auzit macar atat de Meritocratie cat si de democratia directa. iar celor care nu vor sa se informeze nu ai ce le face ...

Îmi place · 1 · 13 ore

o

Horia Grancea Evident ca tie ti se pare o nebunie sa te intorci la actualul sistem dar mie sau poate altora nu ...iar pentru acestia ar trebui sa prevezi si o astfel de ipoteza... poate nu intelegi dar ar fi in avantajul tau
Atunci cand faci un experment prima data in lume ar trebui luate toate masurile de prevedere.

Îmi place · 13 ore

o

Irina Balcangiu Au auzit foarte putini. Nici macar 1% din intreaga masa electorala.

Îmi place · 2 · 13 ore

o


§


Horia Grancea eu nu ma refer la masa electorala ci la CEI CARE VOR SA SE INFORMEZE ... e o imensa diferenta !

Îmi place · 13 ore


§


Irina Balcangiu Cei informati sunt sub 1%! De unde sa se informeze daca meritocratia si DD sunt interzise la TV si presa scrisa? Si obstructionata violent si in mediul online? La asta m-am referit...si mai sunt si POSTACII PLATITI care dezinformeaza si "informeaza" putinul public ca atat M cat si DD sunt similare stalinismului, fascismului, nazismului? Daca eram partid, nu mai aveam probleme cu "intimidarile" (vezi cazul DDR, SSD, M5S). Ce "liniste" e acolo!

Îmi place · 2 · 13 ore

o

Horia Grancea Alta problema este ce vei face cu media actuala total aservita intereselor straine ? cum o combati prin ce fel de masuri ?

Îmi place · 1 · 13 ore

o

Irina Balcangiu In schimb sunt multi postaci platiti care asimilieaza MERITOCRATIA si DD cu fascismul sau nazismul si asta prinde la public, din pacate.

Îmi place · 2 · 13 ore

o

Irina Balcangiu Eu cred ca doar cineva care are avantaje NEMERITATE de la actualul sistem si POSTURI CALDUTE pentru familie asigurate, mai poate sa afirme (ca si tine, de altfel) ca actualul sistem este bun. Chiar nu mai are rost discutia, mai departe...

Îmi place · 1 · 13 ore · Editat

o


§


Horia Grancea ok ... spuneai ca vrei dezbatere ... daca nu vrei nu insist ...
Si eu caut ca si tine o schimbare !
Asta ar trebui sa intelegi ... daca vrei
Si nu caut sa te atac ci doar sa te inteleg si poate sa ii ajut si pe altii sa te inteleaga... faci cum crezi ca e mai bine
Nu te mai deranjez ... Succes !

Îmi place · 13 ore

o

Horia Grancea Fara suparare ... dar mi se pare firesc ca un sistem murdar sa se apere prin mijloace din cele mai murdare daca se simte atacat ... nu crezi ?

Îmi place · 1 · 13 ore

o

Irina Balcangiu Tu poate ai PRIVILEGII obtinute de la actualul sistem, dar tine cont ca peste 85% din romani traiesc intr-o saracie crunta si nu au NICI UN PRIVILEGIU, din contra, zilnic sunt abrutizati de abuzurile actualui sistem care este din ce in ce mai opresiv si coercitiv.

Îmi place · 2 · 13 ore

o


§


Horia Grancea Te intreb doar atat ...
Pe ce te bazezi ?
de unde stii ce avantaje am eu de la sistem ?
Vad ca treci la calomnii si atac la persoana desi nu te-am atacat cu nimic ci din contra am promovat postariule tale pe unele grupuri ... in sfarsit ... ce mai conteaza poate ma trezezc si eu pe lista ta neagra emoticon smile

Îmi place · 13 ore


§


Irina Balcangiu Nu ai de ce sa ajungi pe LISTA NEAGRA. Lista contine doar POSTACI PLATITI si "SERVICII". Tu esti doar de "alta opinie".

Îmi place · 1 · 13 ore


Irina Balcangiu Poti argumenta de ce iti place ACTUALUL SISTEM? Poti ataca cu argumente PUNCTELE propuse de mine?

Îmi place · 13 ore


§


Horia Grancea Nu am spus micaieri ca imi place actualul sisitem asa ca nu am ce comenta ...cu atat mai putin cat timp imi aduci acuzatii nefondate in loc de discutii la obiect.

Îmi place · 13 ore


§


Irina Balcangiu Am scris "poate". Nu ti-am pus "eticheta".

Îmi place · 13 ore


§


Horia Grancea nu vad niciun poate ... ci doar asta ...
Tu poate ai PRIVILEGII obtinute de la actualul sistem

Îmi place · 13 ore


§


Irina Balcangiu Reciteste TEXTUL! Sau mai pune o pereche de DIOPTRII! Am vorbit PROBABILISTIC, nu am pus ETICHETE! Dar daca tu te "regasesti", e treaba ta! Am sa salvez TOTUL, sa nu aud "pe la dosuri" ca te-am calomniat cumva.

Îmi place · 13 ore


§


Horia Grancea Fi linistata ...nu sunt dusmanul tau ..si nici nu vorbesc pe la dosuri emoticon smile ci doar direct si pe fata ...

Îmi place · 13 ore

o

Irina Balcangiu Atata timp cat tu, Horia Grancea vezi actualul sistem ca fiind bun, orice discutie sau polemica e non-sens. Si te cred, "te hranesti" din el NEMERITAT. Si te mai cred, vrei si tu ca CIOLANELE sa fie asigurate daca ai SCOALA DE SMECHERI. Dar gandeste-te, 85% din romani sunt VICTIME! La asta nu te-ai gandit....

Îmi place · 1 · 13 ore

o

Irina Balcangiu Nu ai inteles! Media romaneasca nu va mai fi aservita strainilor, dupa ce scoatem in afara legii parlamentul si politicienii si dam puterea in mana poporului. Nu vor putea corupe din afara UN POPOR INTREG, care voteaza DIRECT si DECIDE! Un parlament este foarte usor de corupt din afara.

Îmi place · 2 · 13 ore · Editat

o

Irina Balcangiu De vreme ce CONTROLUL va fi dat poporului, e imposibil sa mai fim controlati din afara. Vor trebui spagi si mita pentru 23 milioane locuitori! Ca sa le vinzi aurul, gazul, petrolul, padurile etc. Sau sa-i scutesti de taxe si impozite pe "investitorii" strategici.

Îmi place · 2 · 13 ore

o

Horia Grancea De crezut ca as face eu ceva ...poti crede ce vrei ... dar cand afirmi asta public treaba se schimba si din ceea ce crezi tu in sinea ta devine calomnie si atac la persoana ... dupa cum vezi eu nu am comentat PERSOANA TA ci doar IDEILE TALE ...Intelegi acum diferenta dintre noi doi ?

Îmi place · 13 ore · Editat

o

Irina Balcangiu Unde am facut atac la persoana? Am scris "poate", nu ti-am pus "eticheta"!

Îmi place · 1 · 13 ore

o


§


Irina Balcangiu Irina Balcangiu "Tu poate ai PRIVILEGII obtinute de la actualul sistem, dar tine cont ca peste 85% din romani traiesc intr-o saracie crunta si nu au NICI UN PRIVILEGIU, din contra, zilnic sunt abrutizati de abuzurile actualui sistem care este din ce in ce mai opresiv si coercitiv". RECITESTE!

Îmi place · 1 · 13 ore

o

Irina Balcangiu Apoi, retine! LISTA mea contine doar POSTACII PLATITI si colaboratorii "SERVICIILOR", nu cei care sunt impotriva opiniilor mele. Deci, stai linistit!

Îmi place · 2 · 13 ore

o

Horia Grancea din moment ce afirmi asta despre mine ...e greu sa mai duc dialogul mai departe ...
Tu poate ai PRIVILEGII obtinute de la actualul sistem, dar tine cont ca peste 85% din romani traiesc intr-o saracie crunta si nu au NICI UN PRIVILEGIU, din contra, zilnic sunt abrutizati de abuzurile actualui sistem care este din ce in ce mai opresiv si coercitiv.

Îmi place · 13 ore

o

Horia Grancea Daca nu mi-ar pasa de cei 85% de ce crezi ca m-as mai agita pe facebook ...dar si in afara lui cautand solutii ?

Îmi place · 13 ore

o

Irina Balcangiu Ne raportam la SISTEME DE VALORI diferite, Horia Grancea! Cred ca e NON-SENS sa mai "coabitam" emoticon smile Succes in "proiectele" tale! Nu iti stau in cale! Dar VOI AVEA GRIJA ca acest popor oropsit sa nu mai fie pacalit de noi iluzii...hibride emoticon smile

Îmi place · 2 · 13 ore

o

§

Ascunde 34 de răspunsuri




§


Horia Grancea Din punctul meu de vedere adevăratele iluzii sunt meritocratia și democrația directă ....și asta nu pentru ca ar fi ceva rău în sine dar nivelul de conștiință civica de cultură economica și poltica sunt extrem de reduse în timp ce indolența și egoismul...Vezi mai mult

Îmi place · 3 ore · Editat


§


Irina Balcangiu Eu merg pe drumul meu, nu trebuie sa fii de acord cu mine. Succes in proiectele tale!

Îmi place · 3 ore


§


Irina Balcangiu 26 ani am experimentat democratia reprezentativa! Si a fost din ce in ce mai rau! Nu crezi ca e de ajuns?

Îmi place · 3 ore


§


Horia Grancea 26 de ani nu am experimentat democrația ! Ci oligarhia FSN!
Sa nu amestecăm lucrurile. ..

Îmi place · 3 ore


§


Irina Balcangiu Cati ani mai e nevoie sa mai experimentam "democratia" americanoida? Ca sa ne dam seama ca suntem aproape de fundul prapastiei? DD si M se aplica cu succes in trai in care NU EXISTA saracie, tari care din punct de vedere al resurselor sunt mult mai sarace decat noi. Si au salarii de 3000-4000 euro/luna...

Îmi place · 3 ore


§


Horia Grancea Da dar au oameni instruiți și cu conștiința națională

Îmi place · 3 ore


§


Irina Balcangiu Toate partidele sunt LA FEL! Ma mir ca nu ti-ai dat seama de asta! Fac circ la TV (opozitia e falsa, fura prin rotatie, la intelegere). In viata reala, se incuscresc si se nasesc! Fura cot la cot si tot cot la cot vand tara!

Îmi place · 3 ore · Editat


§


Irina Balcangiu Basescu si Ponta au acelasi stapan (ambii sunt agenti Mossad).

Îmi place · 3 ore


§


Irina Balcangiu Nu a existat niciodata un real antagonism intre ei. In permanenta au fost in aceeasi barca.

Îmi place · 1 · 3 ore


§


Horia Grancea Da toate sunt la fel pentru ca toate se trag din FSN ... vrei sa mai pun poza încă odată ?

Îmi place · 3 ore


§


Irina Balcangiu Vezi cacealmaua cu suspendarea.

Îmi place · 3 ore


§


Horia Grancea Acum vorbim același lucru ...emoticon smile

Îmi place · 3 ore


§


Irina Balcangiu Nu ma avem ce discuta! Am pus toate argumentele pe masa. Tu mai crezi in politicieni cinstiti. Eu nu mai cred de mai bine de 20 ani. Din 1996. Toti sunt intelesi intre ei si fura prin rotatie.

Îmi place · 3 ore · Editat


§


Horia Grancea Cred ca nu ai citit tot ce am scris ... ca toate partidele de pana acum se trag din FSN

Îmi place · 3 ore


§


Horia Grancea Tu ești exemplul viu de politician cinstit !

Îmi place · 3 ore


§


Irina Balcangiu Noile partide tot in FSN vor intra. Vezi cazul PPDD. La fel se va intampla si cu DDR si cu DDS. Vor intra in parlament si isi vor vinde locurile. Ca asa-i sistemul conceput.

Îmi place · 3 ore


§


Irina Balcangiu DEMOCRATIA DIRECTA si MERITOCRATIA e singura sansa sa mai salvam Romania!!!

Îmi place · 3 ore


§


Horia Grancea Doar ca alergi după teorii care nu țin cont de realitatea sociala

Îmi place · 3 ore


§


Irina Balcangiu Eu nu sunt politician si nu am s aintru in politica. Eu doar concep un sistem si il promovez. La TV si radio in curand. Altii il vor implementa. Eu, niciodata!

Îmi place · 3 ore


§


Irina Balcangiu Nu sunt teorii. SE APLICA in Tarile Scandinave, Islanda, Elvetia, Singapore si Noua Zeelanda. TARILE CELE MAI FERICITE DIN LUME!!!

Îmi place · 3 ore · Editat


§


Irina Balcangiu DEMOCRATIA DIRECTA si MERITOCRATIA e singura sansa sa mai salvam Romania!!!

Îmi place · 3 ore


§


Irina Balcangiu PARTID POLITIC inseamna GRUP DE INTERESE! Punct!

Îmi place · 3 ore


§


Horia Grancea Era un personaj celebru care a constatat ca făcea proza fără sa își dea seama. .. tot așa și tu. .. faci politică fără sa fi conștientă de asta ... emoticon smile

Îmi place · 3 ore


§


Horia Grancea Depinde de interese ..
Adică tu nu ai interese ?

Îmi place · 3 ore


§


Irina Balcangiu Ma pricep, asta e diferenta intre noi! Si am CONSTIINTA curata! Nu fac COMPROMISURI si nu am STAPANI! Vreau CE E MAI BINE pentru poporul meu! Si va prinde sistemul meu. Sau al lui LP. Sunt asemanatoare. Chiar daca va mai dura cativa ani. NIMIC nu ne va impiedica! Poporul asta nu va mai fi pacalit de noi partide. AM EU GRIJA DE ASTA! Si suntem MULTI! Peste tot! PATRIOTI ADEVARATI!!!!

Îmi place · 3 ore · Editat


§


Horia Grancea Văd ca principala ta grija o reprezintă partidele NOI. .. ca de cele vechi nu aud nimic ...

Îmi place · 3 ore


§


Irina Balcangiu Cred ca o dai in barci acum cu mine! Sunt impotriva a tot ce inseamna PARTID POLITIC SI POLITICIAN! Cronologia mea e marturie! Toti politicienii si partidele politice sunt tradatori de neam si de tara!

Îmi place · 3 ore · Editat


§


Irina Balcangiu Am criticat toti tradatorii, incepand de la Iliescu pana la Iohannis! Nu stiu ce vrei sa insinuezi!

Îmi place · 3 ore


§


Irina Balcangiu Am scris zeci de articole despre tradarile lui Isarescu, Nastase, Ponta, Basescu, MRU...cred ca sunt chiar sute de postari.

Îmi place · 3 ore


§


Horia Grancea Așa am avut senzația din ce spuneai ca ai ca obiectiv ca populația sa nu fie păcălita de partidele NOI ... nu ai spus nimic de cele vechi. .. Atâta tot ... dar așa se înțelege .. ca cele vechi nu te deranjează la fel de multa cele NOI

Îmi place · 3 ore · Editat


§


Irina Balcangiu Cred ca am sa te blochez, Horia Grancea! Faci DEZINFORMARE GROBIANA si nu permit asa ceva! Crezi ca prinde la public?!

Îmi place · 3 ore · Editat


§


Horia Grancea Nu e nevoie

Îmi place · 3 ore


§


Horia Grancea Spune ca te deranjez și gata

Îmi place · 3 ore


§


Irina Balcangiu Nu suport calomniatorii si dezinformatorii! AI DEJA UN BLOCK!

Îmi place · 3 ore

o

Horia Grancea iata cateva din obiectivele mele ...asta ca sa vorbim la obiect
1. Românii să nu fie discriminați și umiliți pe criterii etnice în propria țară și nici în afara acesteia.
2. Resursele naturale ale țării sa fie exploatate exclusiv pentru bunăstarea pop...Vezi mai mult

Îmi place · 13 ore

o

Irina Balcangiu Sunt foarte AMBIGUE "obiectivele" tale! Ceva frumos vopsit...dar ce se ascunde (oare) inauntru? Am un deja-vu! Am "revazut" acele...obiective si in platformele-program PNL, PSD etc.

Îmi place · 2 · 13 ore · Editat

o

Horia Grancea emoticon smile ce s-ar putea ascunde dupa asa ceva ? opusul lor ?
... daca e asa si in locul planurilor tale se pot ascunde altele si altele ..suspiciunea e boala grea ... si foarte răspândita.

Îmi place · 13 ore

o

Horia Grancea Apropo ...ce se mai aude cu televiziunea ta ?
Chiar as fi curios sa ascult o alternativa la posturile actuale!

Îmi place · 13 ore

o

Irina Balcangiu 1. "Românii să nu fie discriminați și umiliți pe criterii etnice în propria țară și nici în afara acesteia". "ROMANI DISCRIMINATI SI UMILITI PE CRITERII ETNICE IN PROPRIA TARA"? Te referi probabil la minoritatile etnice cu cetatenie româna, nu? Ce ascunde acest "nobil" obiectiv? "ROMANI DISCRIMINATI SI UMILITI PE CRITERII ETNICE IN AFARA ACESTEIA"? Te referi la tigani? emoticon smile

Îmi place · 2 · 12 ore · Editat

o


§ Vezi răspunsurile anterioare


§


Irina Balcangiu Cum dracu' sa fie discriminati ETNIC românii in propria tara?!

Îmi place · 1 · 12 ore


§ Vezi mai multe răspunsuri

o

Irina Balcangiu 2. "Resursele naturale ale țării sa fie exploatate exclusiv pentru bunăstarea poporului român și cu respect pentru conservarea mediului". ASTA SCRIE SI IN CONSTITUTIA TRADATORILOR DE NEAM SI DE TARA. Foarte ambiguu...adica vrei sa subliniezi ca petrolul, gazele, padurile etc pot fi exploatate de straini "in beneficiul poporului român"?!

Îmi place · 2 · 12 ore · Editat

o

§



Horia Grancea a răspuns · 1 răspuns



o

Irina Balcangiu 3. "Căutarea și promovarea oamenilor de valoare în posturi de conducere". FRUMOS "SCRIS"! Pe ce baza de selectie? Am mai avut o discutie pe marginea acestui subiect. Ai respins CU VEHEMENTA selectarea acestora pe baza testelor profesionale si ai sustinut NUMIRILE POLITICE.

Îmi place · 2 · 12 ore · Editat

o


§ Vezi răspunsurile anterioare


§


Irina Balcangiu Pana "ieri" erai impotriva testarilor profesionale. Bateai campii cu VESNICA INTREBARE "cine face testele"...

Îmi place · 1 · 12 ore


§ Vezi mai multe răspunsuri

o

Irina Balcangiu 4. "Legi pentru dezvoltarea capitalului romanesc, relansarea economiei naționale și măsuri pentru combatere sărăciei". NIMIC NOU! E COPY PASTE pe platformele de propaganda a partidelor-stat si a altor partide noi. CARE SUNT LEGILE ALEA?! Concret...

Îmi place · 2 · 12 ore

o


§ Vezi răspunsurile anterioare


§


Irina Balcangiu Deci, "obiective" fara substanta. LIMBAJ DE LEMN....

Îmi place · 1 · 12 ore


§ Vezi mai multe răspunsuri

o

Irina Balcangiu 5. "Garantarea drepturilor fundamentale la hrană, sănătate și educație". CUM? Limbaj de lemn...

Îmi place · 2 · 12 ore · Editat

o


§ Vezi încă un răspuns


§


Irina Balcangiu

Îmi place · 12 ore

o

Irina Balcangiu 6. "Garantarea libertății de conștiință si exprimare în spațiul public". LIBERTATE DE CONSTIINTA? Te referi la libertatea...sexuala? Argumenteaza...Poporul poate e de acord cu tine si "maine" se trezeste cu oficializarea casatoriilor intre homosexuali, lesbine si...animale!

Îmi place · 2 · 12 ore

o

§



Horia Grancea a răspuns · 2 răspunsuri



o

Irina Balcangiu Hai ca m-am distrat de minune, astazi! Mi-ai facut ziua placuta, Horia Grancea! Am terminat cafeaua, am alta agenda...acum! O zi buna!

Îmi place · 1 · 12 ore

o

Horia Grancea Si eu iti multumesc ca mi-ai aratat ceea ce poate fi inteles in mod rau voitor din ce am vrut eu sa spun ... o sa caut o exprimare care sa nu lase loc la astfel de interpretari.

Îmi place · 2 · 12 ore

o


§


Irina Balcangiu

Îmi place · 12 ore

o

Cornel Vlad FELICITĂRI, Irina Balcangiu

Îmi place · 5 ore


Bottom of Form



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu